کفش اسکیت حرفه ای که از طلا ساخته شده است

در این جفت کفش اسکیت حرفه ای راسس بدنه و قاب را، هر دو در پلی پروپیلن HQ، با چرخ‌های 64، 70 و 72 میلی‌متری 82A، یاتاقان‌های Abec 3 و اسپیسرهای POM متراکم می‌کند.

اسکیت ها با بسته شدن با اهرم میلی متری، بند Velcro و توری ها، به صورت آناتومیکی پوشیده شده اند و برای کودکان مناسب هستند.

نظرات مثبت زیادی برای این محصول وجود دارد. این محصول هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد دلپذیر است: به ویژه کیفیت و مقاومت مواد و همچنین قیمت پایین مورد قدردانی می شود.

برند راسس با قلاب و قلاب های کاربردی و مطمئن گارانتی محسوب می شود.

در ابتدا آنها از پلاستیک ساخته می شدند، در حالی که امروزه از پلی اورتان ساخته می شوند، نوعی لاستیک بسیار سخت که چسبندگی عالی را ارائه می دهد.

همچنین چرخ‌هایی وجود دارند که پلی‌اورتان و بوتادین را برای بهبود ضربه‌گیری ترکیب می‌کنند: آنها باکیفیت‌ترین و گران‌ترین چرخ‌ها هستند.

بلبرینگ چیست؟ اینها عناصری هستند که توانایی شما را برای رسیدن به سرعت های بالا و صاف تعیین می کنند و به نوبه خود تکنیک اسکیت شما را تعیین می کنند.

کفش اسکیت

عملکرد یاتاقان ها کاهش اصطکاک ایجاد شده در اثر حرکت چرخ است.

آنها معمولا در همه اسکیت ها یکسان هستند و عامل تعیین کننده برای انتخاب ما به سادگی راحتی ما خواهد بود.

اگرچه راه هایی برای کاهش تدریجی سرعت وجود دارد، اما اگر به ایمنی خود فکر کنیم، ترمز مهم ترین قسمت به خصوص برای مبتدیان است.

به طور معمول، اسکیت های استاندارد مجهز به ترمز هستند، اگرچه برخی از مدل ها آن را به عنوان استاندارد ترکیب نمی کنند.

توصیه می‌شود اولین قدم‌های خود را در اسکیت با اختصاص دادن به مدالیتی که الزامات فنی کمتری دارند، مانند تناسب اندام، بردارید و بعد از اینکه مهارت خاصی کسب کردید، به سمت رشته‌های پیچیده‌تر بروید.

وقتی یاد گرفتیم که سر خوردن، چرخیدن، ترمز کردن، تغییر جهت و اسکیت به عقب را یاد بگیریم، می‌توانیم سبک‌های دیگری را برای دنبال کردن با اسکیت‌های درون خطی خود انتخاب کنیم.

این طبیعی است که هنگام خرید یک جفت اسکیت داخلی شک داشته باشید، زیرا اغلب نمی دانیم که آیا قرار است به طور مداوم از آنها استفاده کنیم یا خیر.

اسکیت های ارزان قیمتی که در این مقاله به شما ارائه کرده ایم کیفیت کافی برای جلب رضایت اسکیت باز مبتدی را ارائه می دهد. اگر اولین تجربه شما با اسکیت های داخلی است، از این مدل ها انتخاب کنید.