نتایج عملکرد لوله پلی اتیلن در روش های توسعه یافته

بحث مفصل در مورد مکانیسم های پیری طولانی مدت و روش توسعه یافته برای پیش بینی عملکرد بلند مدت لوله پلی اتیلن صنعتی قبلا ارائه شده است، این گزارش ارائه می دهد.
نمای کلی برنامه تحقیقاتی کلی، بررسی هر دو عملکرد میدانی مشاهده شده واقعی و عملکرد پیش‌بینی‌شده مواد پلی‌اتیلن برای سیستم‌های لوله‌ای که تقریباً کل 50 سال را در بر می‌گیرد.
تاریخچه PE در آب آشامیدنی مشاهده می شود که در واقع تکامل قابل توجهی در آن صورت گرفته است .عملکرد لوله پلی اتیلن، که متدولوژی توسعه یافته برای عملکرد پروژه در واقع آن را پیش بینی می کند.
عملکردی که با عملکرد گذشته مواد لوله پلی اتیلن مشبک پنج لایه نسل قدیمی‌تر مطابقت دارد و از آن استفاده می‌شود ،روش اعتبارسنجی عملکرد توانایی تحقق آینده ای بدون نشت را فراهم می کند.
خطوط لوله توزیع آب که بیش از عمر مفید طراحی شده خود هستند. همچنین دیده می شود که ابزار رضایت از خطوط اصلی PE و خطوط خدمات پلی اتیلن نصب شده در طول 20 سال گذشته استثنایی است.

پیری تسریع شده و رویکرد مدل‌سازی عملکرد به طور خلاصه شرح داده می‌شود و به دنبال آن بحث در مورد عملکرد میدانی مشاهده شده بر اساس نظرسنجی های تلفن شهری است.

سپس رویکرد مواد نسل گذشته و فعلی با بررسی میدانی مشاهده شده مقایسه می‌شود. نتایج برای ایجاد یک تصویر واضح از تکامل مشاهده شده در عملکرد لوله های پلی اتیلن تاشو انجام شد.
این متدولوژی سپس برای خارج شدن از لوله پلی اتیلن ۴ اینچ تولید فعلی سرویس در جایی که عالی است، اعمال می‌شود، عملکرد بلند مدت در برنامه پیش بینی می شود.
  • منابع:
    1.   POLYETHYLENE (PE) PIPE PERFORMANCE IN POTABLE WATER DISTRIBUTION SYSTEMS
  • تبلیغات: 
    1. بشنوید از کودک دو ساله ای که چکش برقی را اختراع کرد!
    2. خانه ای از جنس حصیر در جنوب کشور
    3. کلاهبرداری عجیب و غریب با فروش ظروف یکبار مصرف
    4. با استفاده از این محصولات از ورشکستگی جلوگیری کنید