مهمانی اشرافی که دوخت لباس ساده تم آن بوده است

وقتی صحبت از الگوها و دوخت لباس ساده می شود، زمانی که من بزرگ می شدم، چند شرکت بزرگ وجود داشتند که از طریق فروشگاه پارچه محلی من فروش می کردند – شرکت هایی مانند Butterick، McCall’s، Simplicity و Vogue.

آنها هنوز هم وجود دارند، اما این روزها گزینه های زیادی با طراحان الگوهای کوچکتر و مستقل وجود دارد.

من بیشتر از الگوهای مستقل استفاده می کنم زیرا فقط احساس می کنم کمی مدرن تر هستند و فکر می کنم حمایت از مشاغل کوچک خوب است.

یکی از منابع الگوهایی که در شروع کارم زیاد استفاده کردم (و هنوز هم به استفاده از آن ادامه می دهم)، الگوهای رایگان در Fabrics-Store.com است.

آنها الگوهای بسیار عالی و با کیفیتی دارند که برای مبتدیان مناسب هستند، بنابراین لازم نیست برای تمرین پول زیادی از قبل سرمایه گذاری کنید.

آنها همچنین یک واژه نامه عالی از مهارت ها و تکنیک های خیاطی در وبلاگ خود، The Thread دارند.

دوخت

من به شدت توصیه می کنم آنها را بررسی کنید.

دوخت لباس کتانی گشادتر و روان‌تر بسیار ساده‌تر از کنار هم قرار دادن یک لباس مناسب مانند جین یا یک بلوز ساختار یافته و دکمه‌دار است.

بعلاوه، این روزها به نظر من پارچه های کتانی بسیار شیک هستند! و از آنجایی که کتان یک الیاف کاملا طبیعی است، تجزیه زیستی می‌شود، بنابراین پایدارتر و دوست‌دار زمین است.

پارچه می تواند گران باشد، به خصوص اگر برای یک پروژه بزرگ به مقدار زیادی از آن نیاز دارید.

اما دقیقاً مانند ایده‌ها، قطعاً می‌توانید پارچه‌های ضایعاتی را از فروشگاه‌های دست‌فروشی محلی خود بردارید و از آن برای تمرین در حین ایجاد مهارت‌های خیاطی خود استفاده کنید.

ساده شروع کن برای اولین پروژه شما، من یک جفت شلوار گشاد و کمر کش را توصیه می کنم.

فکر می کنم یکی از اولین چیزهایی که ساختم شلوار پیژامه بود.

این یک راه عالی برای تمرین است، زیرا اگر آنها به این خوبی ظاهر نشدند، شما فقط آنها را در خانه می پوشید یا به هر حال می توانید بخوابید، بنابراین واقعاً مهم نیست.