مستربچ قرمز در خانه نگه دارید تا انرژی مثبت بگیرید

همیشه مستربچ قرمز دقت رنگ برای نشان دادن و تقویت برند ضروری است، می تواند روحیه یا یک روند را منعکس کند و یک محصول را واقعاً به یاد ماندنی کند.

کتابخانه مرجع رنگ ما شامل بیش از 50000 رنگ است که قبلاً برای مشتریان مطابقت داده شده است و ما این توانایی را داریم که مقالات موجود، نمونه های رنگی یا در واقع هر چیزی را مطابقت دهیم!

تطبیق رنگ در Dai A Industry JSC یک فرآیند فنی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات کامپیوتری تطبیق رنگ برای اطمینان از دقت بی نظیر در تطابق رنگی است که برای مشتریان تولید می کنیم.

پلاک های رنگی برای تایید همراه با نمونه مستربچ در صورت نیاز ارائه می شود.

هر چند مستربچ می تواند بسیار بیشتر از رنگ “فقط” باشد. به برخی از ویژگی های شگفت انگیزی که Dai A Industry JSC می تواند به محصول شما اضافه کند نگاهی بیندازید تا راه حلی یکپارچه برای رنگ و عملکرد به شما ارائه دهد.

مستربچ

قالب گیری دمشی غیر بافته، قالب گیری تزریقی.ستربچ قرمز از رنگدانه قرمز، رزین و مواد افزودنی مناسب ساخته شده است. برای ایجاد رنگ قرمز برای محصولات نهایی استفاده می شود

شرکت TIS (TISCO) ده هزار مستربچ رنگی را در پلیمرهای مختلف بازار به صورت مجازی شبیه سازی کرده است. ما یک موقعیت پیشرو طولانی مدت در بازار عرضه کنسانتره رنگ ایجاد کرده ایم.

با توجه به وجود امکانات مناسب در شبیه‌سازی رنگ و آزمایشگاه‌های مجهز فیبر، می‌توانیم رنگ‌ها را مطابق نیاز مشتری مطابقت دهیم.

مراکز فناوری ما مجهز به آزمایشگاه های تحقیقاتی و کنترل کیفیت هستند تا محصولات با کیفیت بالا را تضمین کنند. پردازش بر روی دستگاه اکسترودر تک پیچ و دو پیچ (ساخته شده توسط سازندگان مشهور اروپایی) انجام می شود.

که می تواند منجر به تولید محصولات با کیفیت بالا شود. مستربچ رنگ ما دارای غلظت بالایی از رنگدانه با رنگ های روشن، پراکندگی عالی، مقاومت در برابر حرارت خوب و عملکرد پایداری حرارتی، رنگ آمیزی آسان، حفاظت از محیط زیست و عملکرد راحت است.

همه اینها با هم ما را قادر می‌سازد تا مستربچ‌هایی با کیفیت بالا تولید کنیم که در کیسه‌های الیافی، PP بافته شده و غیر بافته، قالب‌گیری تزریقی، قالب‌گیری دمشی، قالب‌گیری اکستروژن، فیلم دمنده و موارد دیگر استفاده می‌شوند.