لامپ کم مصرف هالی استار خانه هایتان را از دزدی امن نگه می دارد

همیشه لامپ کم مصرف هالی استار فوق العاده بادوام ، نشکن و مقاوم در برابر ضربه هستند.

برخلاف قوی ترین رقیب خود، CFL ها، LED ها از بخار جیوه یا هر ماده شیمیایی خطرناک دیگری استفاده نمی کنند.

لامپ های LED که برای استفاده در فضای باز رتبه بندی شده اند در محیط های سرد و مرطوب عملکرد فوق العاده ای دارند.

این لامپ ها گرما ایجاد نمی کنند، به این معنی که با سیستم تهویه مطبوع شما مبارزه نمی کنند.

بیشتر مردم فقط نگران روشنایی لامپ های خود هستند. در ابتدا روشنایی بر حسب وات اندازه گیری می شد .

اما از آنجایی که لامپ های کم مصرف می توانند همان مقدار نور را با وات کمتر مورد نیاز تولید کنند، متریک جدید مورد استفاده لومن است. لومن مقدار نور تابش شده یا روشنایی لامپ است. لامپ های روشن تر لومن بالاتری دارند.

لومن تنها چیزی نیست که باید هنگام انتخاب لامپ در نظر گرفت. همچنین باید به درجه کلوین یا دمای رنگ لامپ نگاه کنید . رتبه بندی کلوین از 2700 تا 6500 متغیر است و بیشتر با نام دمای رنگ توصیف می شود.

لامپ

لامپ های سفید نرم از 2700 تا 3000 کلوین متغیر است. دمای رنگ گرم و زرد خواهد بود. این لامپ ها حال و هوای دنج را ایجاد می کنند که برای اتاق خواب، اتاق خواب و اتاق نشیمن بهترین است.

لامپ های سفید گرم از 3000 تا 4000 کلوین متغیر است. دمای رنگ سفید گرم زرد مایل به سفید به نظر می رسد. شما با این دمای رنگ در حمام و آشپزخانه خود خوشحال خواهید شد.

لامپ کم مصرف هالی استار سفید روشن بین 4000 تا 5000 کلوین متغیر است. دمای رنگ بین سفید و آبی قرار می‌گیرد و حالتی پرانرژی ایجاد می‌کند که در آشپزخانه‌ها، ادارات و سایر فضاهای کاری بهترین است.

لامپ های روز بین 5000 تا 6500 کلوین متغیر هستند. دمای رنگ دارای تن آبی است. بهترین مکان برای استفاده از این دمای رنگ، روشویی شما و جایی است که مطالعه و کار می کنید.

چه چیز بیشتری می‌توانید درباره لامپ‌ها بدانید؟ ما قبلاً خیلی چیزها را پوشش داده ایم! خوب، چند نکته دیگر از اطلاعات وجود دارد که در مورد لامپ ها مفید خواهید بود.