فلفل دلمه ای آبی از آنفولانزا جلو گیری می کند

می‌خواهید دستوری را امتحان کنید که در ترکیبات آن فلفل دلمه ای آبی وجود دارد، معرفی کوتاهی از فلفل دلمه‌ای زیبایی می‌تواند به تجربه آشپزی شما و طعمی که می‌خواهید ایجاد کنید کمک کند.

ارغوانی بیوتی یک رقم فلفل دلمه‌ای است که هیچ تندی ندارد و بین ۲۵۰۰ تا ۸۰۰۰ برابر ملایم‌تر از jalapeno و انواع دیگر است. از نظر رنگ و طعم، فلفل دلمه ای سبز، سفید و بنفش طعم شیرین کمتری نسبت به بقیه دارند.

در عوض، آنها یک رشته خوب از وضوح گاز دارند بنفش تلخ ترین طعم را دارد، در حالی که رنگ سبز کمترین طعم را دارد. به نظر می رسد بنفش از هلند آمده است.

آنها در بیرون بادمجانی و در داخل سبز هستند. فلفل دلمه‌ای ارغوانی وقتی پخته می‌شود کاملاً سبز می‌شود، بنابراین پختن با آن هیچ هدفی ندارد. در عوض، آنها را خام بخورید.

فلفل

همچنین اگر روی تاک باقی بمانند، برخی از ارقام فلفل بنفش قرمز می شوند. حالا که می دانید چقدر زیبایی بنفش استفلفل دلمه ای در پخت و پز متفاوت است، پس می توانید دستور پختی را که در اینجا برای شما آماده کرده ایم امتحان کنید.

مواد لازم به شرح زیر است:تا یک هفته بدون شستن در یخچال نگهداری شود آنها را در کیسه پلاستیکی نگه ندارید، زیرا باعث می شود سریعتر پوسیدگی کنند.

ماندگاری فلفل دلمه ای سبز بیشتر از فلفل دلمه ای قرمز در یخچال است. سبزه بعد از 4 روز شروع به نرم شدن می کند و فلفل قرمز بعد از 2 روز.

با این حال، در نور خورشید، فلفل سبز سریعتر از فلفل قرمز پوسیده می شود. فلفل سبز 1 تا 2 درصد اکسیژن بیشتری در داخل خود دارد (شاید به دلیل سرعت فتوسنتز فلفل سبز)، که باعث تغذیه بهتر باکتری های ترویج پوسیدگی می شود.

دو راه برای فریز کردن آنها وجود دارد. یا نگینی خرد کنید یا نگینی خرد کنید، سپس به شکلی که هست فریز کنید، یا خرد کنید یا برش بزنید و 4 دقیقه سفید کنید، سپس آبکش کنید و فریز کنید.

به نظر می رسد آنهایی که بلانچ می شوند برای دوره های طولانی تری، تا یک سال یا بیشتر، بهتر یخ می زنند. به نظر می رسد که آنهایی که بلانچ نشده اند می خواهند ظرف 6 ماه استفاده کنند.