فروشگاهی که دمپایی دخترانه عروسکی کهنه را به قیمت باور نکردنی می خرد

اگر دخترتان از شما می‌خواهد کمد لباس عروسکی‌اش را کمی به روز کنید، می‌توانید او را در ساخت ساده‌ترین مدل‌ها مشارکت دهید.

فرآیند خلاقیت شما را حتی نزدیکتر می کند و کودک یاد می گیرد که ساختن چیزی با دستان خود چقدر شگفت انگیز است و اگر در ساخت کفش های عروسکی تلاش زیادی کنید و به مهارت جدی دست پیدا کنید، به مرور زمان می توانید محصولات خود را بفروشید.

عروسک های دست ساز در حال حاضر تقاضای زیادی در بازار دارند و بر این اساس، همه چیزهایی که نیاز دارند: لباس، لوازم جانبی، کفش و غیره.

چگونه با دستان خود کفش عروسکی بسازیم

ساختن دمپایی دخترانه عروسکی با دستان خود چندان دشوار نیست اگر دستورالعمل های ارائه شده توسط ما را به طور دقیق دنبال کنید و تمام نکات را در نظر بگیرید، قطعا موفق خواهید شد.

دمپایی

تمام کفش های عروسکی را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

همانطور که قبلا متوجه شدید، قبل از ساخت کفش، باید یک عروسک مدلی را انتخاب کنید که روی پای خود ایجاد کنید.

مرحله بعدی و مبنایی که کل فرآیند بعدی بر اساس آن ساخته خواهد شد، اندازه گیری از پاهای عروسک انتخابی است.

نحوه اندازه گیری پای عروسک

نتیجه نهایی کار تقریباً به طور کامل به دقت اندازه گیری های انجام شده بستگی دارد، بنابراین سعی کنید این مرحله را جدی بگیرید و تمام اندازه گیری ها را تا حد امکان دقیق انجام دهید.

حتی کوچکترین عدم دقت می تواند منجر به این واقعیت شود که یک جفت کفشی که با دقت زیاد درست کرده اید، خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد.

همچنین به مواد اضافی مانند جواهرات تزئینی، لوازم جانبی، سوزن بافندگی، انبردست، مهره و غیره نیاز خواهید داشت. بستگی به این دارد که کدام مدل کفش را انتخاب کنید.