صابون لوکس صورتی لبخند همیشگی به شما هدیه می دهد

یکی از  بهترین صابون لوکس صورتی مورد استفاده برای بدن و صورت می باشد که رایحه ملایمی بیشتر صابون‌های تجاری موجود امروزه در واقع شوینده‌هایی هستند.

که با فرآورده‌های فرعی نفتی ساخته می‌شوند. از آنجایی که این “صابون ها” مواد شوینده هستند، طبق قانون نمی توان آنها را صابون نامید. به احتمال زیاد وقتی صابونی به نام «میله بدن» می بینید، اصلاً صابون نیست.

پس از جنگ بزرگ و تا دهه 1930 صابون با روشی به نام جوشاندن دسته ای کتری ساخته می شد. صابون سازهای تجاری کتری های سه طبقه بزرگی داشتند که در طول حدود یک هفته هزاران پوند صابون تولید می کردند.

اندکی پس از آن، اختراعی به نام فرآیند پیوسته توسط Procter & Gamble معرفی و اصلاح شد. این فرآیند زمان تولید صابون سازی را به کمتر از یک روز کاهش داد. تولید کنندگان صابون تجاری بزرگ هنوز از این فرآیند مداوم استفاده می کنند.

صابون

سازندگان صابون تجاری همچنین یاد گرفتند که می توانند گلیسیرین طبیعی موجود در صابون را که خاصیت مرطوب کنندگی به آن می دهد حذف کنند.

آنها آن را می فروشند یا از آن در سایر محصولات با قیمت بالاتر مانند مرطوب کننده ها و کرم هایی که به آنها نیاز دارید، زمانی که صابون آنها پوست شما را خشک می کند، استفاده می کنند.

حذف گلیسیرین طبیعی نیز باعث افزایش ماندگاری صابون می شود به طوری که می تواند سال ها در انبار یا قفسه های فروشگاه بماند.
امروزه آگاهی بیشتری از اثرات نامطلوب احتمالی بسیاری از افزودنی‌های مصنوعی و مواد شیمیایی موجود در صابون تجاری وجود دارد. مصرف کنندگان تحصیل کرده به صابون های ارگانیک کاملا طبیعی مانند صابون ما روی می آورند.

حتی شرکت های بزرگ شروع به تبلیغ “مواد طبیعی” در محصولات خود کرده اند.

اما مراقب باشید! افزودن یک یا دو ماده طبیعی یک محصول را “کاملا طبیعی” نمی کند. ساخت صابون های طبیعی و دست ساز برای شرکت های بزرگ عملا غیرممکن است.