راز هایی در مورد طرز تهیه ژله شیبابا که به تازگی به دست آمده است

همان طور که می دانید ژله شیبابا یکی از بهترین ژله ها می باشد و در انواع طعم ها ودر بسته بندی های مختلف در بازار مورجود است.

تهیه ژله خامه ترش بسیار ساده است.

نیاز: خامه ترش، شکر و ژلاتین. مقدار ژلاتین بر اساس حجم محصول نهایی محاسبه می شود.

یعنی اگر از یک لیوان آب و یک بسته خامه ترش استفاده کنید، حدود یک لیتر ژله در خروجی به دست می آید – سپس مقدار ژلاتین به طور مناسب گرفته می شود (همانطور که روی کیسه ژلاتین مشخص شده است).

به خاطر داشته باشید که خود ژلاتین در آب رقیق می شود و حجم این آب باید به حجم کل محصول نهایی اضافه شود. در غیر این صورت، شما ژله دریافت نمی کنید، بلکه فقط یک شربت خامه ترش بسیار خوشمزه و سالم است.

بر این اساس ژلاتین طبق یکی از روش های فوق تهیه می شود. در همین حال، محلولی از خامه ترش، آب و شکر درست می شود.

اگر می خواهید طعم خامه ترش غنی داشته باشید، به مقدار زیادی آب نیاز دارید. اگر می خواهید یک ژله خامه ترش ظریف با کمی خامه ترش تهیه کنید، می توانید آنها را به نسبت 1: 1 مخلوط کنید.

ژله

شکر را به مخلوط خامه ترش و آب (در صورت استفاده از آب) اضافه می کنند و مخلوط می کنند تا حل شود. سپس ژلاتین داغ حل شده در آب ریخته می شود، همه چیز را کاملا مخلوط کرده و در یخچال قرار می دهیم.

مراحل آماده سازی ژله کشک میوه ای بسیار ساده است. برای شروع، زردآلوهای خشک را به مدت 20 دقیقه با آب جوش بریزید. سپس آن را فشار داده و به قطعات کوچک برش دهید.

در 100 میلی لیتر آب زردآلو خشک 10 گرم را حل می کنیم. ژلاتین فوری (آب را طبق دستورالعمل از قبل گرم کنید).

250 گرم پنیر دلمه را با 2/3 کل زردآلو خشک و با ژلاتین حل شده مخلوط می کنیم. آن را در قالب سیلیکونی پهن می کنیم، می فرستیم تا در سرما (حدود 1 ساعت) سفت شود.

حالا نوبت میوه است. نارنگی ها را تمیز می کنیم، آنها را به صورت ورقه ای جدا می کنیم. آب پرتقال را بگیرید. حرارت می دهیم و 10 گرم در آن حل می کنیم. ژلاتین.

برش های نارنگی را روی لایه کشک یخ زده قرار دهید. آب پرتقال داغ را با ژلاتین بریزید. می فرستیم تا یخ بزنیم.

آخرین لایه پنیر دلمه است، همانطور که در ابتدا توضیح داده شد از مقدار باقی مانده پنیر، ژلاتین و زردآلو خشک. وقتی ژله سفت شد از قالب خارج کنید و سرو کنید.