دمپایی زنانه بیرونی وزیر خارجه روسیه که جنجال به پا کرد

روش های مختلف برای هماهنگی شلوار جین با دمپایی زنانه بیرونی وجود دارد که انواع پایه صندل که هرگز نمی توانید بدون آنها تابستان را سپری کنید.

تا چند هفته دیگر بالاخره می‌توانیم چکمه‌ها، کت‌ها و روسری‌های زمستانی‌مان را کنار بگذاریم.

وقتی بهار فرا می‌رسد، همه لباس‌های زمستانی خود را ترک می‌کنند تا جایی برای صندل‌ها، لباس‌های شنا و لباس‌های تابستانی باز کنند، و شما هرگز نخواهید داشت باید دوباره با هزاران لایه حرکت کرد.

خرده‌فروش‌ها در حال حاضر تعداد زیادی صندل زیبا، از طرح‌های کلاسیک باریک گرفته تا نسخه‌های جدید مختلف مانند فرم‌های پهن و درشت را ذخیره می‌کنند.

ما مجموعه‌ای از صندل‌های مورد علاقه‌مان را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً در این بهار و تابستان 2020 بسیار محبوب خواهند بود.

صندل های مولز برای همیشه وجود خواهند داشت، اما در این فصل برندها طرح های جالب تری را با طرح های مختلف و پنجه های مربعی به کار می برند.

بله، صندل های بنددار با همه چیز مطابقت دارند و تنوع زیادی دارند، بنابراین انتخاب مطمئنی هستند.

دمپایی

چه آماده باشید که با الگوهای درشت بیرون بروید یا ترجیح می دهید با طرح های جدید آزمایش کنید، فرم های مسطح یک روند جدید اصلی در بهار 2020 هستند، در اینجا چیزی است که باید کمی به ظاهر خود توجه کنید.

صندل مولد از Elleme

در مورد مدل صندل با بند بلند هم همیشه ترندهای مد را بالاتر می برد اما امسال فرق می کند و روش پوشیدن صندل با شلوار بستن بندها روی شلوار است که پرطرفدارترین ترند تابستان امسال است که می تواند ظاهر سنتی شما را به جای پوشیدن صندل به روش سنتی تجدید کند.

ترند با پاشنه های پهن و گوه یکی از برجسته ترین ترندهای صندل 2022 است که به یک قطعه ضروری تبدیل شده است که هنگام دنبال کردن ظاهر ستاره های سراسر جهان توجه را به خود جلب می کند و از آنجا که قاطر یک قطعه مدرن متمایز است، با اکثر لباس‌ها، چه رسمی و چه شیک، سازگار است.