حراج فرش ابریشمی گل برجسته نلسون ماندلا که بر روی آن سخنرانی کرده بود

فرش ابریشمی گل برجسته بیضی شکل با نقش و نگار گلهای درشت که از مرز اصلی فرش خارج می شود توسط استودیو فرش طراحی و تولید شده است.

فرش ابریشمی گل برجسته به طور کامل توسعه نویسنده از طراحان ما است.

مدل موی برجسته فرش و طرح گل های درشت آن در سایه های سرد، شیک و اصالت خاصی را به کل اتاقی که در آن قرار خواهد گرفت، می بخشد.

همچنین در اینجا می‌توانید فرشی مشابه از نظر شکل، طرح و اندازه، اما در سایه‌های گرم نخ بریتانیایی بخرید.

با مالش دستانمان به انتظار خرید اینترنتی فرش برای زمین، پشت کامپیوتر می نشینیم، فروشگاه مورد علاقه مان را باز می کنیم و به تنوع برخورد می کنیم.

اگر تنوع شکل، رنگ و طرح فرش فقط خوشایند باشد، پارامترهای انتخابی مانند روش تولید فرش، نوع پرز، ترکیب پوشش و غیره گاهی باعث سردرگمی و سردرگمی می شود.

فرش

از این رو تیم فروشگاه اینترنتی فرش پریمکس بنا به درخواست های بی شمار مشتریان خود، با در نظر گرفتن سال ها تجربه خود در زمینه فروش کفپوش، سیستم سازی اطلاعات گسترده محصولات فرش برگرفته از اینترنت را بر عهده گرفت.

از این رو خریداران گرامی منتظر مجموعه مقالاتی هستند که در آن به طور کامل به شرح خواص، ترکیبات و انواع فرش ها و مواد ساخت آنها می پردازیم.

اکریلیک ماده ای شبیه پشم است، اما ارزان تر و کاربردی تر است. فرش های اکریلیک نرم و خوشایند هستند و به خوبی رنگ می شوند و محو نمی شوند.

وزن سبک تر از پشمی هاست. همچنین چنین فرش هایی در برابر کثیفی مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شوند. مناسب برای افراد مستعد آلرژی.

پارچه ای بسیار نرم و لطیف که نخ آن از پیله کرم ابریشم توت استخراج می شود – حشره ای که ظرافت مورد علاقه اش برگ توت (درخت توت) است.

طول یک نخ ابریشم (الیاف) می تواند تا 1000 متر برسد. اما برای تولید متاسفانه فقط یک سوم این طول مناسب است زیرا فقط این یک سوم یکنواختی و درخشندگی لازم را دارد.