جنجال بیلبوردهای تبلیغاتی برسر سرمایه گذاران بوشهر

بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله محلی برای تبلیغات می باشد. که همواره تیزرهایی جهت بالا بردن سطح آگاهی افراد روزانه پخش می کند. این بیلبردها عنوانهایی شدند برای کسب درآمد بیشتر سرمایه گذاران بوشهری.

گل محمدی صد پر

یکی از انواع گل رز یا گل سرخ قدیم، گل محمدی صد پر می باشد که بومی رشته کوه های مرکزی و البرز می باشد که بهترین و معروف ترین نوع آن در کاشان موجود می باشد. البته این گل در زمانهای هخامنشی بیشتر در فارس بوده و بعدها در زمان صفویه به کاشان برده شده و اغلب در مناطق خشک، کشت می شود.

گردو تویسرکان دزفول

گردو دانه خوراکی بسیار حجیم و بزرگ است که از دو نیمه تشکیل شده است و یک لایه سخت به رنگ سبز دارد و مرغوب ترین گردو در تویسرکان یافت می شود. گردو تویسرکان گرمسیری از نمونه های بسیار مرغوب در این شهر می باشد.

گچ مرده ضد آب

یکی از پر استفاده ترین مصالح ساختمانی که وظیفه پوشاندن سطح دیوار، سقف را دارد گچ مرده ضد آب است و انتخاب بهترین نوع آن می تواند دوام بیشتر و خاصیت ضد آبی داشته باشد، سنگ گچ طی فرآیندی که استخراج می شود توسط دستگاه و ماشین آلات خرد شده و برای استفاده کردن از آن به عنوان یک مصالح ساختمانی پر کاربرد مصرف می شود.

ماست بدون چربی اصفهان

یکی از انواع لبنیات که طرفداران زیادی دارد ماست می باشد، این محصول به صورت پرچرب و بدون چربی در بازار موجود است و در انواع برندهای معتبر تولید می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. ماست بدون چربی اصفهان در شهرهای، تهران، اصفهان و یزد تولید بسیار زیادی دارد و باعث کسب درآمد و اشتغال زایی خوبی در کشور شده است.