با نایلون دسته دار تبلیغاتی فروش خود را چندین برابر کنید

امروز قصد معرفی نایلون دسته دار تبلیغاتی را داریم که یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین روش های بسته بندی است و مطمئناً در هر مکانی مانند خانه، رستوران، مغازه، سوپرمارکت، مغازه و غیره می توانیم از آن استفاده کنیم.

یکی از اجزای اصلی نایلون دسته دار پلی اتیلن سبک وزن است که به آن خواصی مانند درخشندگی و دوخت بهتر و نرمی بیشتر می دهد.

اگر بخواهیم نگاه تخصصی تری به نایلون دسته داشته باشیم، می توانیم آن را نوعی پلیمر و پلی آمید مصنوعی بنامیم که والاس کاروترز برای اولین بار از مرکز تحقیقات دوپونت در اوایل سال 1935 ساخت.

این نایلون ها در طول سال ها دستخوش تغییرات جزئی شده اند. در نهایت به یکی از پرکاربردترین پلیمرها در نایلون های امروزی تبدیل شده اند.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد کیسه های حمل و نقل وجود دارد این است که آنها به کاهش پلاستیک های یکبار مصرف کمک می کنند.

دریافت‌کنندگان از خرید این قایق پنبه‌ای بازیافتی لذت خواهند برد در حالی که از استفاده از آن احساس خوبی دارند.

نایلون

ساخته شده از پنبه بازیافت شده قبل از مصرف، روشی پایدار برای خوشحال کردن مشتریان هدف در حالی که برند شما را با هدف بزرگ تر همسو می کند.

برای تکمیل ظاهر کیف، یک لوگوی سفارشی به کیف جلویی کیف اضافه کنید.

از طریق مشارکت ویژه با 1٪ For The Planet، یک درصد از فروش این کیف به سازمان های غیرانتفاعی اختصاص داده شده برای محافظت از سیاره اهدا می شود.

تفاوت بین نایلون دسته دار و نایلاکس

تفاوت های ملموسی بین نایلون دستی و نایلاکس وجود دارد که در هر یک از موارد زیر به آنها خواهیم پرداخت:

1. جنس: یکی از تفاوت های قابل توجه بین نایلون دسته و نایلاکس نرمی نایلون و خشکی نایلون است.

2. ظاهر: اگر به شکل ظاهری نایلون دسته دار دقت کنید، در حالی که نایلاکس رنگی مات دارد، ویژگی براقی پیدا خواهید کرد.