با خوردن زیره سبز خشک از سکته مغزی جلوگیری کنید

زیره از خانواده جعفری است، اگر طعم و عطر گرم و خاکی آن را با ویژگی سبز و ملایم جعفری مقایسه کنید، هرگز حدس نمی زنید. دانه زیره، مانند دانه کرفس، در واقع میوه رسیده خشک شده این گیاه است.

ممکن است زیره سبز خشک را به عنوان یکی از طعم دهنده های اصلی پودر فلفل قرمز و چاشنی تاکو بشناسید.

اما چیزهای خیلی بیشتری در آن وجود دارد.  زیره در طول تاریخ طولانی خود کاربردهای بسیاری داشته است.

زیره غنی و دلچسب، خاکی و گرم، با لبه ای از مرکبات، به هر غذایی عمق می بخشد. در دستور العمل هایی که می خواهید طعم آن به طور مساوی پخش شود، به جای زیره کامل از زیره آسیاب شده استفاده کنید.

سرآشپزها برای برجسته کردن شیرینی سبزیجات ریشه دار مانند هویج و چغندر و همچنین افزودن پیچیدگی به غذاهای گیاهی، از خورش سبزیجات و لوبیا گرفته تا توفو کبابی، به زیره متکی هستند.

برای تقویت طعم لذیذ گوشت‌های غنی مانند گوشت گاو و بره، یک ماده ضروری است.

توانایی آن در غنی کردن طعم چنین طیف گسترده ای از مواد، آن را به یکی از 10 ادویه برتر فروخته شده در ایالات متحده تبدیل کرده است.

زیره

این ادویه را برای طعمی گرم و رنگ خاکی به سوپ ها، خورش ها، گوشت ها و سبزیجات روزانه اضافه کنید

. فرقی نمی کند که چه نوع غذاهایی را می پزید. زیره یک راه عالی برای افزایش طعم است.

گیاهخواران عاشق این هستند که چگونه زیره طعم سوپ و خورش سبزیجات و حبوبات را غنی می کند.

ما از روشی که به مایه‌ها و مارینادهای توفو تندی می‌بخشد، قدردانی می‌کنیم. سعی کنید آن را با گشنیز، زنجبیل و سیر مخلوط کنید تا یک مالش تند و شیرین داشته باشید.

آشپزها در سراسر ایالات متحده ممکن است در مورد نحوه درست کردن بهترین فلفل قرمز بحث کنند. اما همه قبول دارند که زیره یک طعم دهنده ضروری برای تقریبا هر گونه ای است، همراه با سیر، پونه کوهی و فلفل چیلی.

زیره این قدرت را دارد که در برابر گوشت کبابی و بریان شده مقاومت کند آن را در همبرگر بعدی خود امتحان کنید.

اما همچنین یک فویل عالی برای سبزیجات ملایم و شیرین مانند کدو حلوایی و کدو حلوایی است. قبل از تفت دادن سبزی ها، یک قطره اضافه کنید یا آن را در یک سوپ خامه ای هم بزنید.