با تمیز کردن سطوح با شیشه پاک کن راپیدو دیگر لکی باقی نمی ماند

تمیز نگه داشتن شیشه در اطراف خانه می تواند چالش برانگیز باشد مگر اینکه ابزار و روش های صحیحی برای دستیابی به پنجره ها و آینه های بدون رگه داشته باشید.

یکی از بهترین محصولات برای پاک کردن شیشه ها، شیشه پاک کن راپیدو می باشد و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایتها و مراکز معتبر مراجعه کنید. 

همچنین تمیز کردن شیشه دارای هنر و علم است، از جهت پاک کردن خاک گرفته تا نوع موادی که برای تمیز کردن شیشه استفاده می کنید. 

در زیر با ترفندهایی آشنا شوید که می توانید برای شفاف و درخشان نگه داشتن شیشه خانه خود در داخل و خارج از آن استفاده کنید.

اگر واقعاً می خواهید پنجره یا آینه شما بدون رگه باشد، از بالا به پایین تمیز کنید. از آنجایی که محلول تمیز کننده می تواند چکه کند، از نیروی جاذبه به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید پاک کننده به قسمت هایی که هنوز نشویید چکه کند.

شیشه پاک کن

 

از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید تا مطمئن شوید که هیچ چکه‌ای روی سطوح شیشه‌ای که از قبل کاملاً تمیز شده‌اند اتفاق نمی‌افتد.

ممکن است فکر کنید که این باید برعکس باشد، زیرا با جریان خورشید می‌توانید کثیفی روی شیشه را بهتر ببینید. با این حال، آفتاب می‌تواند مایع شستشوی پنجره را زودتر از موعد خشک کند و بقایایی و رگه‌هایی باقی بگذارد.

 اگر منتظر یک روز ابری باشید تا پنجره های خود را بشویید، محلول تمیز کننده تا زمانی که آن را پاک نکنید، باقی می ماند و در نهایت درخشش درخشان و بدون رگه ای خواهید داشت.

شگفت انگیز است که این ابزار ساده چه تفاوتی روی سطوح شیشه ای ایجاد می کند.

 گاهی اوقات اولین پاک کردن پارچه تمام محلول تمیز کننده را از بین نمی برد  و نیاز به پاک کردن مجدد قسمت هایی از شیشه تضمینی برای ایجاد رگه ها است. 

با این حال، استفاده از اسکرو، صیقل دادن هر بخش از پنجره را بدون دردسر می کند.

 اگر می خواهید پنجره های بلند را انجام دهید، یک اسکاج دسته بلند ضروری است و در تمیز کردن دیوارها و درهای دوش نیز کار مضاعفی را انجام می دهد .