با استفاده از پسته کله قوچی شور فشار خون خود ر ا کنترل کنید

پسته 9000 سال است که شناخته شده است و اولین آثار آن در حفاری در ترکیه پیدا شد.

با این حال، پسته کله قوچی شور شهرت خود را مدیون رومیان باستان است، زیرا به لطف آنها بود که این آجیل بی نظیر برای همیشه جای خود را در سفره های اروپایی پیدا کرد.

قبل از اینکه پسته به طور گسترده شناخته شود، فقط افراد برگزیده آن را می خوردند و به همین دلیل به آن یک خوراکی سلطنتی می گفتند .

پسته های برشته شده در فر باکلند نه تنها از نظر طعم، بلکه از نظر ظاهری نیز متمایز می شوند  رنگ سبز آنها به دلیل محتوای لوتئین است.

گونه های مختلفی از درختان و بوته های پسته وجود دارد که هر دو سال یک بار میوه می دهند.

برخی از آنها به دلیل شکل جالبی که دارند منحصراً به عنوان درختان زینتی کشت می شوند.

پسته نه تنها از نظر طعم و مزه و ظاهر منحصر به فرد غنی است، بلکه منبع ارزشمندی از بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی است که برای سلامتی و عملکرد صحیح بدن بسیار مهم هستند.

پسته
برای سیستم عصبی و قلب، پتاسیم نیز بسیار مهم است که به حفظ فشار خون طبیعی، عملکرد ماهیچه ها و سیستم عصبی کمک می کند.

منیزیم همچنین برای سلامتی ارزشمند است ، زیرا به حفظ تعادل الکترولیت کمک می کند، که به عملکرد صحیح سیستم عصبی کمک می کند، اما همچنین احساس خستگی را کاهش می دهد و بر متابولیسم مناسب انرژی تأثیر می گذارد.

یکی دیگر از مواد مهم موجود در پسته باکاالند، فسفر است که به حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند و از متابولیسم مناسب انرژی پشتیبانی می‌کند.

به نوبه خود، آهن نقش مهمی در حمل و نقل مناسب اکسیژن و تولید گلبول های قرمز خون و هموگلوبین ایفا می کند و به حفظ متابولیسم طبیعی انرژی و عملکردهای شناختی کمک می کند.

همچنین در پسته مس وجود دارد که تاثیر مثبتی بر سیستم عصبی و متابولیسم انرژی دارد و به حفظ رنگدانه مناسب مو کمک می کند.

کلسیم یکی از آن مواد معدنی است که نقش مهمی در بدن دارد. موجود در پسته باکلند به انعقاد خون مناسب، متابولیسم انرژی، عملکرد ماهیچه ها و آنزیم های گوارشی کمک می کند.

همچنین برای حفظ سلامت دندان ها و استخوان ها ضروری است.